Zaloguj
Newsy | Telefony | Download | Fotki
IKO: 1,5 mln aktywnych aplikacji i 100 tys. kart w HCE

Aplikacja IKO PKO Banku Polskiego bije kolejne rekordy na polskim rynku. W lipcu w IKO został przekroczony poziom 1,5 miliona aktywnych aplikacji oraz 100 tysięcy aktywnych mobilnych kart zbliżeniowych w technologii HCE, a każdego dnia te liczby dynamicznie się powiększają. Bank rozwija IKO, wzbogacając je o nowe, najczęściej postulowane przez klientów funkcje, a także zachęcając do aktywnego z nich korzystania.

Aplikacja mobilna IKO pozostaje liderem rynku zarówno pod względem liczby aktywacji, jak i zwirtualizowanych kart w technologii HCE do płatności zbliżeniowych. Jest też regularnie nagradzana i doceniana przez ekspertów rynkowych i samych użytkowników. IKO od wielu miesięcy jest najlepiej oceniane wśród aplikacji bankowych w trzech największych sklepach z aplikacjami.

- Konsekwentnie realizujemy założony w stosunku do IKO plan i rozwijamy aplikację tak, by pozostawała najlepszą na polskim rynku. Stała poprawa ergonomii naszych kanałów zdalnych, w tym w szczególności IKO, przyciąga do Banku nowych klientów. Dynamicznie rosnąca liczba aktywowanych aplikacji pokazuje, że IKO spełnia oczekiwania i jest uniwersalnym narzędziem do obsługi finansów osobistych i realizacji płatności. Wsłuchujemy się w potrzeby użytkowników IKO i w najbliższym czasie odpowiemy na nie kolejnymi nowymi funkcjami w aplikacji – między innymi powiadomieniami push o zdarzeniach dotyczących posiadanych przez nich produktów – podkreśla Łukasz Kuc, dyrektor Biura Projektów Mobilnych i Internetowych w PKO Banku Polskim.


W ostatnich tygodniach i miesiącach w aplikacji IKO pojawiło się wiele nowych funkcji, w tym między innymi czasowe blokowanie karty, pożyczka gotówkowa, dodawanie i zarządzanie zleceniami stałymi, ustawianie serii przelewów i przelewów z datą przyszłą, złożenie wniosku o dopuszczalne saldo debetowe, a także aktywacja IKO i iPKO w jednym procesie za pomocą hasła pierwszego logowania.

W czerwcu 2017 roku Bank odnotował w IKO średnio ponad 700 tysięcy unikalnych użytkowników i ponad 5 milionów logowań do aplikacji tygodniowo. W ciągu ostatniego miesiąca (czerwiec 2017) klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo dokonali za pomocą IKO 2,8 miliona transakcji. Biorąc pod uwagę dwa pierwsze kwartały 2017 roku, transakcja w IKO jest dokonywana średnio co 1 sekundę. Klienci Banku mają też obecnie 100 tysięcy aktywnych kart w IKO do płatności zbliżeniowych, i zapłacili w ten sposób łącznie już 1,2 miliona razy. W czerwcu klienci płacili zbliżeniowo telefonem z IKO średnio 57 tysięcy razy w każdym tygodniu.

PKO Bank Polski regularnie przygotowuje promocje zachęcające do aktywnego korzystania z nowoczesnych kanałów cyfrowych. 18 lipca startuje promocja „cHCE płacić IKO”, w której za dokonanie mobilnych płatności zbliżeniowych za pomocą IKO na łączną kwotę minimum 50 złotych można otrzymać 20 złotych premii. Z promocji mogą skorzystać ci klienci Banku, którzy mają aktywną aplikację IKO, aktywną usługę płatności zbliżeniowych w technologii HCE i wyrazili zgodę marketingową, ale od 1 czerwca 2017 roku nie dokonali żadnej płatności zbliżeniowej telefonem. Mogą to być zarówno dotychczasowi, jak i nowi klienci korzystający z IKO. Promocja potrwa do 18 września lub do wyczerpania puli premii, która wynosi aż 295 tysięcy złotych. Regulamin promocji jest dostępny tutaj.

Do 18 sierpnia trwa również promocja „IKO dla aktywnych”, w ramach której można zyskać audiobooka lub 10 zł za aktywację aplikacji mobilnej IKO oraz wykonanie co najmniej dwóch operacji przy jego użyciu na łączną kwotę minimum 50 zł. W promocji mogą wziąć udział klienci, którzy posiadają konto osobiste w PKO Banku Polskim, wyrazili zgodę na marketing elektroniczny i na dzień 19 czerwca nie posiadali aktywnej aplikacji IKO, korzystali z aplikacji w trybie pasywnym (tzn. bez możliwości realizowania operacji) lub mieli zablokowany dostęp do IKO. Jeśli pomiędzy 19 czerwca a 18 sierpnia zarejestrują chęć udziału w promocji, aktywują aplikację mobilną IKO i wykonają przy jej użyciu co najmniej dwie operacje (jak np. użycie kodu/czeku BLIK, płatności zbliżeniowe telefonem, przelewy zewnętrzne i doładowania telefonu) na łączną kwotę co najmniej 50 zł, otrzymają od PKO Banku Polskiego jeden z pięciu atrakcyjnych audiobooków Audioteki lub premię w wysokości 10 zł na ich konto – w zależności od tego, jaką nagrodę wybiorą podczas rejestracji w promocji.

źródło: PKO Bank Polski

Kan

Komentarze 1
Kiko
Ładnie
   
Telix.pl 2017